Aktuális Információk!

2020.05.12. 15:46

A Hiemer Rendezvényközpont  és a MOL Aréna Sóstó Látogatóközpontja a rendekívüli helyzet okán, továbbra is határozatlan időre zárva tart.

A Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. Irányi Dániel utca 4. c épülete meghatározott időpontban ügyeletet tart, de ügyfélfogadásra nincs lehetőség! Ingatlankezelés kapcsán: ingatlankezeles@proalbaregia.hu  valamint a 22/ 511-301-es telefonszámon lehet érdeklődni.

A Hiemer-Font -Caraffa házban a rendkívüli körülmények között is megtartják a már kitűzött polgári esküvőket amennyiben a jegyespárok vállalják és betartják a korlátozásokat. Jeleleg a Rendezvényközpont zárva tart és csak az esküvők idejére nyitja meg kapuit.

Mivel a szertartás létszámkorlátos, így többen a lemondás vagy a halasztás mellett döntöttek, amit az anyakönyvi iroda felé tudnak jelezni  a jegyespárok

Anyakönyvi iroda :
+22/537-209 
+22/537-208

A Hiemer Rendezvényközpontban a polgári szertartásokat lehetőség lesz nagyobb létszámban is megtartani a Hiemer-ház Báltermében. A terem módosoítást a pároknak előre kell jelezni! A házasságkötés alkalmával újra lehetőség lesz, peszgőfelszolgálás, gyertya gyújtás, valamint gyertya díszítés szolgáltatást kérni.

Házasságkötő terem: 24 fős
Bálterem: 40 fős kialakítást kapott a jelenlegi korlátozással egyidejüleg.

A Polgármesteri Hivatal Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodája arról tájékoztatott, hogy a Hiemer-ház házasságkötő termében, a másfél méteres távolság betartásával összesen 24 főt fogadhatnak az esküvőkön. Ebbe beletartoznak a házasulandók, a tanúk és a vendégek, azonban az anyakönyvvezető és a technikai személyzet már nem. Ugyanakkor a párok választhatják a nagyobb, 40 fő befogadására alkalmas Báltermet is, szintén a vészhelyzeti szabályok figyelembe vételével. A terem igénybe vételéről a jövő héttől közvetlenül a Hiemer-ház rendezvényszervezőivel lehet egyeztetni a +36 70/331 8203 telefonszámon.

A kitűzött esküvők tekintetében az anyakönyvvezetők munkaidőben 8-12 és 13-16, pénteken 8-12 óráig telefonon, a 22/537-208-as számon, illetve email-en, az anyakonyv@pmhiv. szekesfehervar.hu címen érhetőek el. A szakiroda kizárólag írásban fogadja el a módosításra vonatkozó kérelmeket, melyek benyújthatóak ügyfélkapun keresztül, postai levélben, illetve elhelyezhetőek személyesen a Városház tér 2. alatti hivatali épület portáján elhelyezett gyűjtődobozban.

Az utóbbi hetekben 34 kérelem érkezett  a kitűzött esküvő időpontjának módosítására, illetve lemondására. Van olyan eset, amikor a választott új időpont a házassági szándék bejelentését követő egy éven túli, így a hatályos jogszabályok szerint új személyes szándékbejelentésre van szükség. Az anyakönyvvezetők minden esetben, válaszlevélben tájékoztatják a kérelmezőket a házasságkötés új időpontjáról, illetve az esetleges további teendőkről. Az anyakönyvvezetők esetében a személyes ügyfélfogadás lehetősége várhatóan 2020. május 18-tól nyílik meg ismét, így akkortól lesz lehetőség új szándékbejelentésekre és esküvői időpontfoglalásokra. 

Legutóbbi galériák

  • Fő utca
  • Szociális városrehabilitáció
  • Hiemer ház