Cégtörténet

A Székesfehérvári Városfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft-t azzal a céllal hozta létre Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata 2009 januárjában, hogy segítsen a város fejlődésének kereteit meghatározó, EU-s támogatással megvalósuló fejlesztések menedzselésében, lebonyolításában. Ennek a célnak megfelelően több, az Európai Unió által támogatott projekt megvalósításban vettünk és veszünk részt akár projekt menedzsment szervezetként, akár műszaki ellenőrként, akár lebonyolítóként. 

2013. január 1-el egy újabb mérföldkőhöz ért a Városfejlesztési Kft. Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata döntése értelmében az Önkormányzat kizárólagos tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadásával kapcsolatos feladatokat az Önkormányzat nevében és megbízásából a Kft. végzi.

A Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. már 2013. óta folyamatosan nyújt főként önkormányzati beruházásokhoz kapcsolódóan műszaki ellenőri szolgáltatásokat. A tevékenységi kör keretén belül cégünk külön szakági (magasépítési, épületgépész és villamos) és teljes körű műszaki ellenőrzési feladatokat is biztosítani tud.

2016. első negyedévében külön üzletággá fejlődött a tevékenység.

A Székesfehérvári Városfejlesztési Kft. munkatársai a közösségért, Önökért dolgoznak nap, mint nap. Legyen ez a honlap egy első találkozás, ismerjék meg az előttünk álló feladatokat.

Szerteágazó tevékenységünket jelenleg három fő működési területbe sorolhatjuk:

  • pályázat- és projektmenedzsment
  • ingatlanüzemeltetés – Hiemer-ház
  • önkormányzati tulajdonú ingatlanok kezelése
  • műszaki ellenőrzés
  • saját tulajdonú ingatlanok bérbeadása

Projektmenedzsment:

  • projektmenedzsment: az elnyert projektek esetében teljes, vagy egyes részterületekre (műszaki, pénzügyi, nyilvánossági) kiterjedő menedzsment szolgáltatás biztosítása külön megállapodás szerint
  • után követés: a projekt lezárását követő min. 5 évben a szükséges jelentések elkészítése, ellenőrzések során kedvezményezett képviselete

 Ingatlanüzemeltetés:

  • Székesfehérvár MJV Önkormányzatával kötött üzemeltetési szerződés alapján a Hiemer-ház üzemeltetése és hasznosítása
  • Ingatlanüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatások menedzsmentje

Önkormányzati tulajdonú ingatlanok kezelése:

  • Az Önkormányzat döntése alapján a lakás és helyiségbérleti szerződések megkötése, módosítása, megszűntetése
  • A lakás- és helyiségbérleti díjak és a használati díjak nyilvántartása, kiközlése, beszedése
  • A lakás és a helyiség átadás-átvételével, visszaadásával kapcsolatos feladatok ellátása
  • A lakás és a helyiség rendeltetésszerű használatának, és a bérleti szerződésben foglaltak betartásának ellenőrzése
  • Fizetési kötelezettségüknek eleget nem tevő bérlők felszólítása, intézkedés a kintlévőségek behajtásáról 
  • Az épületek műszaki karbantartása és hibaelhárítás 0-24 órás rendelkezésre állással.
  • Az Önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanok esetében a tulajdonosi kötelezettségek teljesítése.

Műszaki ellenőrzés:

  • Székesfehérvár MJV Önkormányzatának beruházásaihoz kapcsolódó teljes körű műszaki ellenőrzés  
  • Különböző típusú és méretű beruházások műszaki ellenőri feladatainak ellátása a szakági ellenőrzéstől (magasépítési, gépész, villamos) a teljes körű műszaki ellenőrzésig

Legutóbbi galériák

  • Fő utca
  • Szociális városrehabilitáció
  • Hiemer ház